יום רביעי, 14 באוגוסט 2013

עוגיות 5*5



אני ממש אוהבת עוגיות!!!
העוגיות הללו סופר קלות וטעימות, מכילות רק 5 מרכיבים וזמן ההכנה שלהן (ללא קירור ואפייה) הוא רק 5 דקות!
כל מה שצריך מלבד קמח, חמאה ואבקת סוכר זו חצי פחית חלב מרוכז ממותק!

העוגיות הללו הכי טעימות לאכילה ביום ההכנה! (לא מומלץ לשמור אותן יותר מ-2-3 ימים)
אני
בטוחה שאחרי שתכינו אותן גם אתם תשאלו-מי גנב את העוגיות שבקופסא?
מרכיבים:

200 גרם חמאה רכה (אפשר להכניס למיקרוגל לכמה שניות בשביל לזרז את הריכוך)
100 גרם אבקת סוכר
200 מ"ג (חצי פחית) חלב מרוכז ממותק

2 כפיות תמצית וניל (לא חובה-אני פשוט מאוד אוהבת וניל)
300 גרם קמח תופח מנופה (2 כוסות ו-2 כפות)
לקישוט-(לא חובה)
סוכריות צבעוניות
שוקולד צ`יפס-אני השתמשתי בשברי מקופלת
קוקוס טחון
סוכר רגיל או חום(אני השתמשתי בסוכר צבעוני)
אופן ההכנה:
-מקציפים בקערת מיקסר עם וו גיטרה חמאה רכה ואבקת סוכר עד לקבלת קרם אחיד וחלק

-מוסיפים את החלב המרוכז וממשיכים לערבב
מוסיפים את תמצית הוניל ואת הקמח ומערבבים מספר שנות נוספות (שימו לב לא לערבב יותר מדי)
מכסים את קערת המיקסר עם ניילון נצמד ומצננים במקרר חצי שעה
-יוצרים כדורים מהבצק בגודל שאתם רוצים, משטחים את הכדורים מעט, טובלים אותם בציפוי הרצוי ומניחים בתבנית עם נייר אפייה
-אופים בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות 10-12 דקות עד שהעוגיות מזהיבות קלות
-מצננים וזוללים!!!


ממתינות להכנס לתנור...

צבעוני ומשמח!

מוכנות לזלילה!

מבט מלמעלה
מי גנב את העוגיות שבקופסא?

אחרונה חביבה....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה